Politica de garantare a serviciilor

Înţelegem necesitatea unei disponibilităţi depline pentru clienţii noştri şi de aceea facem toate eforturile pentru a oferi servicii care să le întreacă aşteptările. În acest sens, oferim următoarele niveluri de service pentru a ne asigura că soluţia dumneavoastră îndeplineşte toate cerinţele în ceea ce priveşte disponibilitatea şi performanţa.

1. Uptime SLA 

1.1 Vă garantăm că reţeaua noastră va fi disponibilă 99.9% din timp. În cazul nerespectării acestui nivel, Host Expert se obligă prin contract să plătească penalităţi conform grilelor urmatoare:

  • pentru disponibilitate între 99,9% şi 98% se acordă un discount de 5% din factura lunară următoare;
  • pentru disponibilitate între 97,9% şi 95% se acordă un discount de 10% din factura lunară următoare;
  • pentru disponibilitate între 94,9% şi 93% se acordă un discount de 15% din factura lunară următoare;
  • pentru disponibilitate între 92,9% şi 90% se acordă un discount de 25% din factura lunară următoare;
  • pentru disponibilitate mai mică de 90% se acordă un discount de 50% din factura lunară următoare.

 

 1.2 Din acest SLA fac parte implicit următoarele situaţii:

  • orice defecţiune internă centrului de date din reţeaua de date a Host Expert;
  • orice defecţiune internă centrului de date din reţeaua de alimentare cu energie electrică a Host Expert;
  • orice defecţiune datorată personalului tehnic al Host Expert;
  • orice defecţiune datorată lucrărilor oricăror terţi cu grad de acces în locaţiile Host Expert;
  • orice alte întreruperi care afectează general tot centrul de date Host Expert.

 

 1.3 Excepţie de la acest SLA fac următoarele situaţii:

  • situaţii de lipsă de conectivitate apărute din cauza terţilor, lucrărilor de mentenanţă anunţate, accidentelor neprevăzute cauzate de terţi ce pot deteriora starea de conectivitate prin legăturile de fibră optică ale centrului de date;
  • reboot-urile declanşate de client, la cererea acestuia sau cu acordul său;
  • întreruperile cauzate de atacuri informatice;
  • întreruperile cauzate de funcţionarea sau configurarea improprie a aplicaţiilor de pe echipamentele clienţilor sau a softurilor sistemelor de operare sau ale oricăror softuri auxiliare sau aplicații instalate;
  • defecţiunile hardware sau software ale ansamblelor sau subansamblelor echipamentelor contractate sau colocate.

 

 1.4 Aceasta este o scurtă prezentare a acordului nostru de service SLA şi nu se substituie niciunei întelegeri contractuale dintre Host Expert şi clienţii săi, nici nu implică vreo înţelegere în lipsa unui contract de servicii.

Acest site foloseste cookies! Vezi politica de confidentialitate. Am inteles, inchide mesajul. x